ביקורת של רשות המיסים במזרח ירושלים 17/1/2017

בתאריך 17/1/2017 פורסמה הודעת עיתונות בדבר ביקורות של רשות המיסים במזרח ירושלים

להלן ההודעה המלאה:

חוקרי מס הכנסה ירושלים ביצעו בתחילת השבוע פעילות אכיפה בעיר העתיקה בירושלים, שכללה ביקורות בעסקים. מדובר בפעילות שגרתית המבוצעת בתיאום עם מרחב דוד במשטרת ירושלים, על מנת לאכוף את חוקי המס באזור.

עם כניסת הכוחות – חוקרי מס הכנסה והשוטרים לאזור – בעלי עסקים רבים סגרו את עסקיהם או ברחו, כשהם משאירים חנויות פתוחות. באזור התרכזו סקרנים ונערים, שהחלו לקרוא קריאות כנגד הכוחות וניסו להפריע למהלך הפעילות. כוחות המשטרה פיזרו את ההתקהלות.

במסגרת הפעילות בוצעה, בין היתר, ביקורת בעסק למכירת כריכים, ובו גילו החוקרים כי אין קופה רושמת במקום ואין כלל ספרי חשבונות. לדברי בעל העסק, הוא פתח אותו לפני כחודש אך לאחר שנלקח לחקירה, הוא הודה כי העסק פתוח כבר משנת 2013, ובעבר מכר בו בגדים. התיק יועבר לפרקליטות לצורך הגשת כתב אישום בגין אי הודעה על פתיחת עסק ואי ניהול ספרים.

במהלך ביקורת בעסק למכירת דברי מתיקה ופלאפל, נתפסו שני מיכלים בהם היו כ-8,000 ₪, אולם בקופת העסק לא נרשמו הכנסות כלל. לדברי בעל העסק, בנו עבד במקום והוא לא יודע להפעיל קופה. בעל העסק נלקח לחקירה, ובסיומה הוחלט כי התיק יועבר לפרקליטות להמשך טיפול.

 

עוד ביקורות של רשויות המיסים

Back to top button