גניקולוג מירושלים חשוד בהעלמת הכנסות

ב 14/02/16 רשות המיסים פרסמה הודעה בדבר גניקולוג החשוד בהעלמת הכנסות של מאות אלפי שקלים.

ההודעה במלואה:
גניקולוג ידוע מירושלים, החשוד כי הקטין באופן שיטתי את הכנסותיו בהיקף של מאות אלפי שקלים, על מנת להימנע מתשלום מס כדין, נעצר ושוחרר בתנאים מגבילים בבית משפט השלום גניקולוג חשוד בהעלמת הכנסותבירושלים, כב' השופטת ג'ויה סקפה שפירא, בעקבות חקירה של פקיד שומה חקירות ירושלים והדרום.

כמפורט בבקשת המעצר, ממידע שהגיע ליחידת המודיעין של חקירות מס הכנסה, עלה חשד כי אילן ברעם (59), גניקולוג מוכר מירושלים, המקבל, בין היתר, מטופלות מקופות החולים 'מכבי' ו'מאוחדת', ובעל מניות בחברת 'אוקון מדיקל', סטארט אפ שהוקם בשנת 2011, מקטין באופן שיטתי את הכנסותיו ואינו מדווח על כולן לרשות המסים.

לשם בדיקת המידע, בוצעו חיפושים בביתו של החשוד, ובקליניקה בה הוא עובד במודיעין. מבדיקת ספרי הנהלת החשבונות עלה, בין היתר, כי במקרים רבים בהם קיבל ברעם מאות שקלים עבור טיפול, הוא מסר ללקוחותיו חשבונית עם הסכום המקורי ששולם על-ידן, אך בהעתקי החשבוניות, הקטין את התשלום ב- 90%, זאת על ידי מחיקת הספרה 0. לדוגמא, ברעם קיבל 450 ₪ אולם בהעתק החשבונית היה רשום 45 ₪ בלבד. על פי המידע המצוי בידי החוקרים, קיים חשד כי ברעם, בעשותו כן, העלים מאות אלפי שקלים.

החשוד הובא לראשונה בפני בית משפט השלום בירושלים שהורה על איסור פרסום שמו עד ל- 11.2.

עשוי לעניין אותך

Back to top button