קבלן נתפס בעת העלמת הכנסות

ב 26/1/2016 פרסמה רשות המיסים הודעה בדבר הגשת כתב אישום נגד קבלן שהעלים הכנסות. הקבלן עסק בעבודות עפר עבור שורת חברות ועמותות.

להלן ההודעה המלאה:
"כתב אישום בגין שורת עבירות מס הוגש החודש כנגד סרחאן סרחאן, תושב סילוואן בן 29 שעסק בעבודות עפר עבור שורת חברות ועמותות, ושעל הכנסותיו בסך של למעלה מחצי מיליון שקלים מעבודות אלו – לא דיווח לרשות המסים. על פי עובדות כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד דפנה אברמוביץ מפרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) בעקבות חקירה שנוהלה ביחידת חקירות מס הכנסה ירושלים והדרום, בין השנים 2005 ל-2007 ביצע סרחאן עבודות עפר, פינוי פסולות ועבודות נוספות כקבלן משנה עצמאי עבור מספר חברות או אנשים, בין היתר עבור חברת מצלאווי לבניין ועבור עמותת אלע"ד.

קבלן בירושלים

במהלך התקופה הרלוונטית לכתב האישום דיווח סרחאן לרשות המסים על הכנסות בגובה של כ-2.8 מיליון ₪, כאשר בפועל הרוויח כ-3.4 מיליון ₪. בנוסף, מואשם סרחאן כי סיפק חשבוניות פיקטיביות בסכום של כ-1.3 מיליון ₪, לקבלנים אשר השתמשו בהן על מנת להקטין שלא כדין את הכנסותיהם בדיווחים לרשות המסים. סרחאן מואשם בכך כי סיפק לקבלני משנה עצמאיים חשבוניות הרשומות על שמו, אותן מסרו ללקוחותיהם על מנת ליצור מצג כאילו סרחאן הוא זה שביצע את העבודות עבור לקוחות אלו, כאשר בפועל, לא היה לו כל קשר לביצוע העבודות; כל זאת, על מנת שהקבלנים יוכלו להימנע מדיווח על הכנסות שהיו להם מביצוע עבודות אלו ובמטרה להקטין את תשלומי המס שלהם שלא כדין."

עוד מאמרים שעשויים לעניין אותך

 

Back to top button