רואה חשבון חשוד כי העלים הכנסות וסייע ללקוחותיו להתחמק מתשלומי מס

אתמול ב 22/12/2015 פורסמה הודעת עיתונות של רשות המיסים בדבר רואה חשבון החשוד בהעלמת הכנסות וסייע ללקוחותיו להתחמק מתשלומי מיסים.IMG_20130626_133706_494
וההודעה המלאה:
"הותר לפרסום כי רו"ח ארז מינס (49) מהיישוב ברקן חשוד כי העלים הכנסות וסייע ללקוחותיו להתחמק מתשלום מס בהיקף של מאות אלפי שקלים, באמצעות הצגת מצגי שווא בבקשותיהם
להחזר מס. בימ"ש הורה ביום חמישי האחרון על מעצר בית מוחלט של 9 ימים והתיר על כנו את צו איסור הפרסום עד שלשום בשעה 12:00.

מינס הוא רואה חשבון ובעל משרד להנהלת חשבונות ולייעוץ מס. בפעילות מודיעינית שביצע פקיד שומה חקירות מרכז עלה חשד לפיו החשוד הציג בפני רשות המסים מצגי שווא, בכך שזייף מסמכים ואישורים שזיכו את לקוחותיו בהחזר מס, שלא היו זכאים לו. לחשוד שולם שכר טרחה בהתאם לגובה החזר המס.

לפני שבוע נפתחה חקירה גלויה נגד החשוד ובוצעו חיפושים בביתו ובמשרדו. מהחקירה עד כה עלה כי בשנים 2008 – 2014 נקט החשוד בעורמה כדי לקבל החזרי מס שלא כדין עבור לקוחותיו, הוא אף נקט במגוון פעולות לא לגיטימיות כדי להפחית את חבותו האישית במס ולא דיווח על מלוא הכנסותיו. באותו היום, כב' השופטת אפרת בוסני מבית המשפט השלום בתל-אביב הורתה על מעצרו למשך יומיים ונעתרה לבקשתו למתן צו איסור פרסום.

בדיון שנערך ביום חמישי האחרון בפני כב' השופט ירון גת, בעניינו של החשוד, הוא נשלח למעצר בית עד 25.12.15 ונקבעו לו ערבויות כספיות של למעלה מחצי מיליון ₪. כב' השופט גת החליט שלא להיעתר לבקשתו להאריך את צו איסור הפרסום אולם הורה על עיכוב ביצוע עד שלשום בשעה 12:00, אז ניתן לפרסם את שמו."

 

Back to top button