ביקורת מס הכנסה על רואה חשבון ויועץ מס בתל אביב

אתמול ב 30/12/2015 פרסמה רשות המיסים הודעת עיתונות על ביקורת שנעשה אצל רואה חשבון ויועץ מס בתל אביב.
ההודעה המלאה שנכתבה:"
אנשי יחידת ניהול ספרים ברשות המסים ערכו מבצע ביקורת לבדיקת רישום הכנסות כדין בתל אביב. במסגרת המבצע נערכו 203 ביקורות בעסקים ממגוון תחומים מהן עולה כי בכ- 11% מהם לא נרשמו הכנסות כדין.

במשרד יועצי מס נמצאו הפקדות של כ- 170 צ'קים מבלי שהוצאו בגינם חשבונית מס או קבלה. בעלי המשרד טענו "החלפנו תוכנת מחשב ועדיין איננו יודעים לעבוד איתה ולהפיקIMG_20130626_133706_494 קבלות". בבית קפה אליו הגיעו המבקרים נמצא כי לא נרשם סכום של כ- 1500 ₪. תשובת בעל העסק "לא רשמתי בקופה כי חסר לי עובד היום והיה לי לחץ נוראי". אצל חברה המלווה פרויקטים בנדל"ן נמצא כי בחשבון הבנק שלה הופקד צ'ק בסך של כ- 94,000 ₪ לא רישום בספרי העסק. בעל החברה טען "זה החזר הלוואה".

בחברה לראיית חשבון נמצאו 7 צ'קים לפירעון בחודש פברואר ללא שהוצאה קבלה או נמצא תיעוד כלשהו בספרי החשבונות. בחברה טענו "התכוונו לרשום אותם ביום הפירעון". אצל יועץ ניהולי נמצא צ'ק דחוי על סך 4680 ₪ שלא הוצא בגינו קבלה או חשבונית. היועץ הסביר "חשבתי שעליי לרשום אותו רק ביום הפירעון". בבדיקת ספר הזמנות במספרה נמצאו הכנסות לא רשומות בסך של כ- 3500 ₪. הספר הסביר למבקרים "בצמוד אליי יש חנות חשמל של המשפחה וכאשר יש סכום גדול בכרטיס אשראי אני רושם שם".

עוד ביקורות שנערכו לאחרונה

Back to top button