ביקורת של מס הכנסה באשקלון והסביבה

בתאריך 17/11/2015 פרסמה רשות המיסים על ביקורת הכנסות באשקלון והסביבה. בין היתר התחומים שנבדקו הן האירועים, מוסכים, בתי קפה, מסעדות, אלומיניום ועוד
והנה ההודעה המלאה:
"יחידת ניהול ספרים ברשות המיסים ערכה מבצע ביקורת רישום הכנסות כדין באשקלון והסביבה. במסגרת המבצע נערכו 168 בעסקים בתחומי האירועים, מוסכים, בתי קפה, מסעדות, אלומיניום ועוד. מהביקורות עולה כי כ-13% מהעסקים שנבדקו לא רשמו הכנסות כדין.

בביקורת שנערכה באולם אירועים בקרית גת נמצאו צ'קים וכסף מזומן בסך 130,000 ש"ח שלא נרשמו בספרי העסק. בעל האולם הסביר למבקרים "לא הספקתי לרשום, אני מבצע הרבה תפקידים באולם". המשך הטיפול במקרה יתבצע על ידי מחלקת החקירות.

חשבוניות פיקטיביות

באולם אירועים באשדוד נמצאו הכנסות לא רשומות בסך 19,000 ₪. מנהל האירועים טען בפני המבקרים "האינטרנט לא עבד ושכחתי לעדכן את הפקידה".

בעסק לחלקי חילוף באזור תעשיה באר טוביה נמצאה מחברת עם נתונים לגבי מכירת חלפים ללקוחות, זאת ללא רישום מקביל בספרי העסק. בעל העסק נלקח לחקירה והודה שלא רשם הכנסות בסך 20,000 ₪
כי "לא היה לי זמן".

המבצע נערך כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור ובמסגרת הנחיית מנהל הרשות, משה אשר, למשרדים האזוריים להגביר את פעילות האכיפה ולשפר את כושר ההרתעה, בין היתר ע"י עריכת מבצעי שטח שמטרתם להביא לדיווחי וגביית מס אמת ולהגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.

עוד ביקורות של מס הכנסה מהימים האחרונים

Back to top button